EINDHOVEN – Op zaterdag 12 november 2016 om 9:00 uur, waren de vrijwilligers, voor de Sponsorloop, al vroeg bezig om een prachtig parcours op te bouwen, aan de Karpendonkse plas.

Ondanks dat het koud was (3 graden), liet de zon zich gelukkig goed zien en was de temperatuur zeer aangenaam..

Rond 9:30 uur kwamen de eerste ouders met de deelnemers aan. Alle deelnemers werden geregistreerd en kregen een nummer. Er waren 28 deelnemers, voornamelijk STE leden, maar ook leden van Budosporten Elhatri, van verschillende locaties.

Om 10:00 uur begon de sponsorloop en er werd al snel hard gelopen. Tijdens het rennen kwamen de deelnemers enkele obstakels tegen, een net waar men onderdoor moest, zeephelling en slalom spel. Alle 28 deelnemers deden goed hun best.

Door diverse sponsoren waren appels, Capri Sun en Imoji’s voor de deelnemers verzorgd. We bedanken onze anonieme donateur voor de appels en pakjes drinken. En Toys2Get voor de Imoji’s die de bikkels van deze morgen als herinnering aan deze dag meekregen.

sponsorloopsponsorbedankjekl

Ook Sensei Elhatri willen wij bij deze bedanken voor de koffie, thee en materialen, die wij hebben mogen gebruiken.

Nadat iedereen zijn of haar inschrijfformulier had opgehaald, mocht men huiswaarts keren en lekker opwarmen.

Wij zijn zeer tevreden over de prestaties van de deelnemers die hun uiterste best hebben gedaan. Voor alle 28 deelnemers betrof het meteen een aantekening erbij voor de clubactiviteit.

Wij hopen dat er volgend jaar nog meer deelnemers zullen zijn, zodat er veel geld opgehaald kan worden voor onze sportvereniging.

Natuurlijk willen wij de vrijwilligers, die vandaag in de kou hebben meegeholpen, erg bedanken voor hun bijdrage. Wij kunnen dit niet zonder jullie organiseren. Hopelijk zijn jullie er volgend jaar weer bij!