20161015_120403a

KAYL (LUXEMBURG) – Op zaterdag 15 en zondag 16 oktober was weer Coupe Internationale de Kayl in Luxemburg.

Op Zaterdag mochten Christopher, Sidney en Pepijn aantreden. Om 9.00 uur mocht Christopher beginnen in zijn categorie U13, jongens onder de 13 jaar. Christopher won zijn eerste partij makkelijk (5-0), de overige twee partijen wist hij ook nipt te winnen (3-2). In de Finale moest liep hij een ijzersterke Gojushiho Sho, maar verloor deze wedstrijd. Christopher behaalde een mooie en verdiende 2e plaats. Gefeliciteerd.20161015_103904a

Daarna mochten Sidney en Pepijn beginnen aan hun categorie, U14, jongens 13 en 14 jaar.

Sidney begon met een Gojushiho Sho, maar verloor zijn wedstrijd. In de herkansing kwam hij net te kort en moest het genoegen nemen met een verdiende 4e plek. Gefeliciteerd.

Pepijn begon met een goede Empi, maar ook hij verloor net. Zijn tegenstander verloor in de halve finale waardoor Pepijn geen herkansing kreeg. Toch heel goed gelopen.

Jullie hebben alle drie goed gelopen en jullie uiterste best gedaan. Tjerk en ik zijn enorm trots op jullie. Ga zo door.

20161016_121030a

Op zondag mochten Bas, Lukas en Farah aantreden. Alle drie mochten ze in de categorie Masc Senior, een open categorie om 9.00 uur beginnen. Lukas was de eerste ronde uitgeloot en liep in de tweede ronde een goede Empi. Helaas verloor hij zijn partij en had geen herkansing.

Ook Bas was de eerste ronden uitgeloot en liep in de tweede ronde een goede Empi. Ook hij verloor de wedstrijd en had geen herkansing. Farah begon in de eerste ronde met Goju Shi Ho Sho, maar verloor deze wedstrijd, Ook Farah had geen herkansing.

Om 10.30 uur mochten Bas en Lukas in de categorie U18, jongens onder de 18 jaar, aantreden. Zowel Bas als Lukas waren de eerste ronde uitgeloot. Bas begon deze poule met Empi, maar moest zijn meerdere erkennen tegen de latere nummer 1. Bas kreeg daardoor wel een herkansing, hij won de eerste herkansing, maar verloor de wedstrijd om de 3e plek. Bas behaalde een mooie en verdiende 4e plek. Gefeliciteerd. Lukas liep de tweede ronde Goju Shi Ho Sho, maar verloor de wedstrijd tegen de latere nummer 2. In de herkansing verloor Lukas om de derde plek. Ook hij behaalde een mooie en verdiende 4e plek.

Farah mocht iets later starten in haar categorie U18, meisjes onder de 18 jaar. Farah had het geluk dat ze de eerste twee ronde door was gekomen, omdat haar tegenstanders niet waren opkomen dagen. Farah mocht daarna tegen de latere nummer 1. Farah verloor haar wedstrijd en mocht in de herkansing strijden om de 3e plek. Jammer genoeg verloor ze deze wedstrijd, maar behaalde een mooie en toch verdiende 4e plek.

Jullie hebben alle drie goed gelopen en jullie uiterste best gedaan. De coaches zijn enorm trots op jullie. Ga zo door.