IMG-20160521-WA0001

AXEL – Stichting Topsport Elhatri nam met 14 karateka deel aan de Open Zeeuwse Kampioenschappen deze zaterdag. Het grootste deel van Team Elhatri bestond uit katadeelnemers en alleen de crème-de-la-crème van onze kumiteselectie deed mee. Bij beide onderdelen behaalde het Elhatri Team resultaten om trots op te zijn. Maar liefst 10 prijzen werden in de wacht gesleept.

Bij kata werden Daan Heijmens Visser en Christopher Hu-A-Ng Open Zeeuws kampioen in elk hun eigen categorie. Een prachtige tweede plaats voor Bas Bruins, Sidney Meijer, Jelle Hageman en Aida Muhic. Stijn Pleumeekers en Bena Mulya veroverden brons. Dirkje Passon en Lukas Hageman zaten er dicht tegenaan, maar haalden het podium net niet helaas.

Ook onze twee deelnemende STE kumite selectie leden wonnen beiden een mooie prijs. Joris van den Heuvel kwam op het erepodium en behaalde de 2e plaats. Carlos Criado Granado is vooralsnog onverslagen in 2016 en ook ditmaal was hij de beste van zijn categorie en eindigde op het hoogste plateau van het erepodium, 1e plaats.
Het was een mooie dag, met hele goede resultaten en leerzame ervaringen.
Felicitaties namens het team.

IMG-20160521-WA0002