SL2015EINDHOVEN – Vandaag met een mooie droge dag de 4e sponsorloop van de STE. Dit keer in het plantsoen aan de Willem van Kesselstraat te Eindhoven.

Om 10.00 uur druppelde de eerste deelnemers binnen bij de sporthal. Aldaar werden ze opgewacht door Fatima, Ozgur en Antalia. Onder begeleiding van deze drie liepen alle deelnemers, een stuk of 20, naar de sponsorlooplocatie.

Op de locatie was het parcours, van 562 meter, al uitgezet, door de vrijwilligers en organisatie.

Na een korte warming-up en een ronde parcoursverkenning, ging de sponsorloop van start.

SL2015cEr werd door de deelnemers hard, maar ook veel rondes gelopen. De dames van de controlepost hadden hun handen vol. Enkele sponsoren hadden enkele dingen gesponsord: Ranja (voor de dorst), appel (voor de dorst en honger) en na afloop kregen de deelnemers nog een snoepzak.

Wij bedanken alle deelnemers voor hun inzet en het goede resultaat van deze sponsorloop en alle vrijwilligers voor hun hulp. Ook Guido van Hout complimenteren wij met zijn jongleerkunsten tijdens de sponsorloop. Verder willen wij alle sponsoren bedanken voor hun giften.

Nadat alle sponsorformulieren en geld zijn ingezameld, zal nog een bericht geplaatst worden met het totaal opgehaalde bedrag.