IMG-20160612-WA0016

WAALRE – Het jaarlijkse STE Jeugdsportkamp werd dit maal gehouden in de Blokhut De Meerberg te Waalre. Een prachtige locatie vlak naast het bos. Een weekend vol uitdagingen, spellen en gezelligheid voor jeugd van 6 t/m 16 jaar. Het weer dit weekend werkte gelukkig mee en er was alleen een fikse onweersbui vlak voor de afsluiting. Maar de demonstratie voor de ouders kon toch buiten worden gegeven.

Onder de bezielende leiding van Corino van der Beek hebben de kinderen van een fantastisch weekend genoten waar ze de komende dagen nog niet over uitgepraat zullen zijn. Lisbeth Nelissen runde de keuken dit weekend, was de huisfotograaf en was nauw betrokken bij de voorbereidingen. Ze hebben beiden het hele weekend flink gezweet en zijn nu toe aan hun welverdiende rust. Zij ontvingen daarom een bedankje van de STE dat daar mooi op aansloot. Een relaxpakket met een handdoek en een keur aan toiletartikelen zoals shampoo, maskertjes, doucheschuim en soortgelijke verwenproducten.

Natuurlijk hebben Corino en Lisbeth het niet alleen gedaan. Een heel team van vrijwilligers heeft hen dit weekend bijgestaan. Robbert Mollen en Joris van den Heuvel assisteerden Corino met spullen klaarzetten, opruimen en nog veel meer. Er was een hele groep vrijwilligers die een nacht in het bos gezeten hebben om het nachtspel mogelijk te maken en nog anderen die tal van andere taken hebben vervuld. Ook willen wij onze sponsors niet vergeten voor de geboden ondersteuning van dit kamp.

De STE bedankt iedereen die geholpen heeft van dit STE Jeugdsportkamp een succes te maken!

Dit jaar viel de datum van het kamp minder gunstig (Ramadan en veel andere sport- en schoolkampen), maar volgend jaar rekenen we op een grote opkomst. Het is nog onder voorbehoud, maar reserveer de datum alvast in je agenda, want dan wordt het kamp gehouden op 30 juni, 1 en 2 juli.

_DSC0123b