Sponsor worden

DRAAGT U ONZE CLUB EEN WARM HART TOE? WORDT DAN NU SPONSOR!

Kijk verder voor de mogelijkheden

Leden en ontwikkelingen

Onze sportclub bestaat inmiddels meer dan 30 jaar en heeft in die tijd tientallen Nederlandse titels in zowel jeugd- als 18+klassen behaald. Het huidige ledenaantal ligt op dit moment rond de 800 leden. Een voornaamste ontwikkeling binnen onze club is de uitbreiding van het aantal leden en de diverse faciliteiten. Zo zijn er in de loop der jaren steeds meer sporten bijgekomen zoals Yoga, Aikido, MMA, zelfverdediging voor vrouwen, Kobudo, Judo, Nunchaku-do, Tai chi en fitness.

Tegenwoordig is karate niet alleen vertegenwoordigd door mannen, maar ook door vrouwen. Tevens zijn alle leeftijden van jong tot oud aanwezig. Deze sport wordt beoefend door alle lagen van de bevolking en dus ook verschillende werkkringen. Hierdoor is elke potentiële doelgroep voor de sponsoren aanwezig!

Topsport

Binnen onze club wordt karate zowel op recreatief als op topsportniveau beoefend. Op topsportniveau zijn al diverse successen in zowel binnen- als buitenland behaald. De prestaties van onze topsporters willen we verder ontwikkelen door o.a. deel te nemen aan nationale en internationale wedstrijden en speciale stages. Om deze toekomstplannen te kunnen uitvoeren zijn dus ook financiële middelen nodig.

Sponsoring

In de komende jaren heeft de sponsoringcommissie zich daarom als doel gesteld de club nog meer financieel te ondersteunen. De sponsorcommissie zal aan een nieuwe plan gaan werken en investeren in (het werven van) sponsors om de financiële middelen uit te breiden.

Ons aanbod

Natuurlijk hebben wij diverse vormen van sponsoring te bieden. We streven naar een win-win situatie en het vergroten van de naamsbekendheid van de sponsor d.m.v. diverse sponsorpakketten

Is uw interesse gewekt?

De leden van de sponsorcommissie willen u graag nader informeren en / of kennis met u maken. Neem voor meer informatie contact met ons op via e-mail of per telefoon: 06-53367472 / 040-2440485.

Ja! Ik wil STE steunen

Uw bijdrage kunt u storten op Raborekening NL90RABO0116509597 t.n.v. Stichting Topsport Elhatri (STE) te Eindhoven of scan de QR-code en vul het bedrag in dat u wilt doneren