Grote Clubactie 2018

Help jij ook een handje?

Op zaterdag 15 september 2018 gaat de Grote Clubactie weer van start. We hopen dat jullie dit jaar weer willen meehelpen om zoveel mogelijk loten voor de Club te verkopen. Van de opbrengst kunnen wij nieuw trainingsmateriaal kopen waar iedereen plezier van kan hebben!

Bovendien kun je er zelf ook nog wat mee verdienen: 50 eurocent per verkocht lot mag je straks zelf houden!

Zo werkt de Grote Clubactie:

8 t/m 14 september 2018 In deze weken krijgen jullie allemaal een verkooppakket. Het verkooppakket bestaat uit een intekenlijst met informatieblad en deurzegels voor de kopers. Je kunt inloggen op www.kids.clubactie.nl en meedoen aan de lotenverkoperswedstrijd van de Grote Clubactie. Je maakt bij de Grote Clubactie kans op leuke prijzen (zoals een Playstation 4)! Vergeet niet je naam op de lijst te zetten!

Door een link te delen (via social media of e-mail) kun je de STE ook helpen bij de online verkoop van loten

Za 15 september 2018 Dan gaat de Grote Clubactie officieel van start.

Vanaf deze datum ga je proberen om zo veel mogelijk loten te verkopen. Met het verkooppakket ga je naar ooms en/of tantes, opa’s en/of oma’s, vrienden, buren en kennissen om te vragen of ze een lot willen kopen. De hoofdprijs is maar liefst € 100.000!

Een lot kost € 3,00.

De intekenlijst lever je in bij de balie van de sportschool aan de Raedeckerstraat 11 te Eindhoven of je leraar op de andere locaties en dan krijg je in de volgende les de loten.
Za 3 november 2018

Uiterste inleverdatum intekenlijsten met daarop ook jouw naam en trainingslocatie. Je hebt dus minimaal 6 weken de tijd om zo veel mogelijk loten te verkopen. Vergeet niet je eigen naam en je trainingslocatie op je lijst te zetten, dan weten we waar de loten naar toe moeten.
Za 17 november 2018 Uiterste inleverdatum geld plus intekenlijst. Zorg er voor dat je het geld samen met je intekenlijst inlevert. Denk eraan om je naam op de lijst te zetten. Let op: Je hoeft maar € 2,50 per verkocht lot af te dragen. 50 cent per verkocht lot mag je zelf houden, want we zijn superblij met jou als verkoper!
Di 11 december 2018 Sluiting inschrijving Kids-Verkoopwedstrijd

Wo 12 december 2018 Trekking Grote Clubactie

Verkooptips:

• Begin meteen met de verkoop zodra de Grote Clubactie van start gaat. (Familieleden mag je natuurlijk al eerder benaderen.)
  • Leg de kopers duidelijk uit dat de opbrengst van de loten geheel ten goede komt aan de jeugdafdeling van Elhatri.
  • Vertel dat ze mooie prijzen kunnen winnen. De hoofdprijs is € 100.000,00.
  • Ga rond etenstijd op pad, dan zijn de meeste mensen thuis!
  • Wees netjes en beleefd, bedank de kopers!

NIEUW! Online verkoop

De STE heeft de beschikking over een unieke webpagina: http://clubactie.nl/actie/STE waarop loten van onze stichting gekocht kunnen worden. Deel deze pagina met potentiële kopers en andere leden. Iedereen kan de pagina vervolgens verspreiden naar hun vrienden en familie. Na aankoop incasseert de Grote Clubactie het lot met een eenmalige machtiging. De koper ontvangt het lotnummer op zijn/haar bankafschrift. Op deze manier kan iedereen helpen met de lotenverkoop, ook ouders en grootouders! (De verkochte loten tellen helaas niet mee voor de Kids-verkoopwedstrijd. Dus wil je kans maken op die Playstation of één van de andere prijzen, dan zul je zelf langs de deuren moeten :-))

Alvast bedankt voor jullie hulp en heel veel succes!