Grote Clubactie 2020

Help jij ook een handje?

Op zaterdag 19 september 2020 gaat de Grote Clubactie weer van start. We hopen dat jullie dit jaar weer willen meehelpen om zoveel mogelijk loten voor de Club te verkopen. Van de opbrengst kunnen wij onder andere stages en gastlessen organiseren, onze sporters financieel steunen en er kan nieuw trainingsmateriaal gekocht worden. Als je minimaal 8 loten wilt gaan verkopen kun je meedoen met de actie. Heb jij al 20 loten of meer verkocht dan ontvang je een 20-loten-waardebon. Met de waardebon krijg jij flinke korting op leuke dagjes uit, gratis entreekaartjes en leuke aanbiedingen bij het uitzoeken van een nieuwe sportoutfit.

Bovendien kun je er zelf ook nog wat mee verdienen: 50 eurocent per verkocht lot mag je straks zelf houden!

Zo werkt de Grote Clubactie:

12 t/m 18 september 2020

In deze weken krijgen jullie allemaal een intekenlijst samen met de uitleg. Je kunt inloggen op www. clubactie.nl/winacties en meedoen aan de lotenverkoperswedstrijd van de Grote Clubactie. Je maakt bij de Grote Clubactie kans op leuke prijzen (Zoals een Nintendo Switch)! Vergeet niet je naam op de lijst te zetten!

Za 19 september 2020 Dan gaat de Grote Clubactie officieel van start.

Vanaf deze datum ga je proberen om zo veel mogelijk loten te verkopen. Met het verkooppakket ga je naar ooms en/of tantes, opa’s en/of oma’s, vrienden, buren en kennissen om te vragen of ze een lot willen kopen. De hoofdprijs is maar liefst € 100.000!

Een lot kost € 3,00.

De intekenlijst lever je in bij de balie van de sportschool aan de Raedeckerstraat 11 te Eindhoven of je leraar op de andere locaties en dan krijg je in de volgende les de loten.
Za 17 november 2020

Uiterste inleverdatum intekenlijsten Zorg dat alles goed is ingevuld. Je hebt dus minimaal 6 weken de tijd om zo veel mogelijk loten te verkopen. Vergeet niet je eigen naam en je trainingslocatie op je lijst te zetten, dan weten we waar de loten naar toe moeten.

Di 8 december 2020

Uiterste inleverdatum geld plus intekenlijst. Zorg er voor dat je het geld samen met je intekenlijst inlevert. Denk eraan om je naam op de lijst te zetten. Let op: Je hoeft maar € 2,50 per verkocht lot af te dragen, 50 cent per verkocht lot mag je zelf houden, want we zijn superblij met jou als verkoper!

Di 8 december 2020 Sluiting inschrijving Kids-Verkoopwedstrijd en contante lotenverkoop. Alle loten moeten afgeleverd zijn bij de kopers!

Wo 9 december 2020 Trekking Grote Clubactie

Verkooptips:

• Begin meteen met de verkoop zodra de Grote Clubactie van start gaat. (Familieleden mag je natuurlijk al eerder benaderen.)
  • Leg de kopers duidelijk uit dat de opbrengst van de loten geheel ten goede komt aan de jeugdafdeling van Elhatri.
  • Vertel dat ze mooie prijzen kunnen winnen. De hoofdprijs is € 100.000,00.
  • Ga rond etenstijd op pad, dan zijn de meeste mensen thuis!
  • Wees netjes en beleefd, bedank de kopers!

Alvast bedankt voor jullie hulp en heel veel succes!